Content marketing to działanie, poprzez które budujemy wizerunek współpracującej z nami marki oraz wspomagamy sprzedaż. Jego podstawą jest napisana przez nas angażująca treść. Wszelkiego rodzaju publikacje przybliżają odbiorcę do naszego klienta i subtelnie przekonują go do skorzystania z jego oferty.
Wykorzystanie content marketingu w Twojej firmie jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do grupy docelowej. W miarę upływu czasu użytkownicy internetu uodpornili się na tradycyjne reklamy bannerowe. Przemawia do nich treść, którą podajemy we właściwy sposób.
Content marketing w naszym wykonaniu skupia się na generowaniu leadów dla naszych klientów. Przedstawiamy historie współpracujących z nami marek w taki sposób, aby odbiorcy byli zachęceni do skorzystania z oferty. Konwersja ma dla nas priorytetowe znaczenie. Dzięki niej Twoja firma zarabia, a my mamy w tym swój udział.
W ramach pozycjonowania stron internetowych przeprowadza się wiele działań, które mają poprawić kondycję witryny i jej znaczenie dla wyszukiwarki Google. Dotyczą one zarówno procesów wykonywanych bezpośrednio w serwisie, jak i poza nim. Zanim jednak podjęte zostaną kroki w celu ich wdrożenia, potrzebny jest audyt SEO. Zebrane w nim wnioski oraz zalecenia pokażą, jaki jest stan witryny, jej dostępność oraz poziom dostosowania do wymagań wyszukiwarki. Po zapoznaniu z nim i zaleceniami w nich zawartymi przystępuje się do przygotowania strategii działań. Obejmują one dopasowanie odpowiednich fraz do każdej podstrony w taki sposób, aby unikać kanibalizacji słów kluczowych. Na podstawie strategii przechodzi się do konkretnych zabiegów, na które składają się:
Rzecz najważniejsza i przez nas już powtarzana. Content marketing dostarczy Ci nowych leadów, które mogą stać się klientami. Tworzone przez nas treści zawierają konkretne informacje, a jednocześnie opowiadają historię. Styl naszego pisania dociera do odbiorców, przekonując ich do skorzystania z Twojej oferty.
Jeśli zdecydujesz się na content marketing tworzony przez nas, Twoja witryna internetowa będzie zdobywać wysokie miejsca w bezpłatnych wynikach wyszukiwania. Znamy się na pozycjonowaniu marek w sieci. Wiedzę tę wykorzystujemy wspólnie z umiejętnościami i doświadczeniem w tworzeniu cennych treści. Wykorzystujemy odpowiednie zabiegi SEO, dzięki czemu dostarczany przez nas content jest dobrze odbierany przez roboty wyszukiwarki. Dzięki temu Twoja witryna może zdobywać wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania, których dotychczas nie miała lub utrzymywać je, prześcigając nieustannie konkurencję.
Treść ma w internecie ogromną moc. Wykorzystamy ją do zbudowania wizerunku Twojej marki. Zapewne powiesz, że Twoja firma ma być ekspertem w danej dziedzinie. Super, tylko wiesz, że nie tego zawsze oczekują Twoi klienci? Część z nich potrzebuje marki jako kumpla, który podpowie, doradzi, przekaże cenne informacje, a nie będzie zgrywać eksperta. Zbadamy dokładnie grupę docelową oraz stworzymy persony, do których będziemy kierować treści. Dostosujemy do nich sposób wypowiedzi, aby zbudować właściwy wizerunek Twojej marki w sieci.
Treści, które będziemy dla Ciebie tworzyć, wpłyną na zaangażowanie Twoich odbiorców. Będziemy rozwiązywać ich problemy, a także przekazywać cenną wiedzę. Potencjalni klienci będą udostępniać treści opublikowane na Twojej stronie lub blogu m.in. na portalach społecznościowych. Ponadto będą je komentować i reagować na nie, gdy zobaczą je na Facebooku, Twitterze i LinkedInie.
Angażujący content przyciągnie na Twoją stronę internetową kolejnych użytkowników sieci. Będą docierać na nią z dwóch źródeł: wyszukiwarki oraz poleceń (m.in. w mediach społecznościowych). To sprawi, że na stronie internetowej Twojej marki zwiększy się ruch. Przełoży się on na konwersję, ponieważ nasze treści będą do tego w odpowiedni sposób zachęcać.
artykuły,
raporty,
poradniki,
opisy produktów
infografiki,
galerie zdjęć,
konkursy,
case study,
referencje,
e-maile,
newslettery,
katalogi,
e-booki,
posty w mediach społecznościowych.
Skontaktuj się z nami.
W odpowiedzi otrzymasz brief. Prosimy - wypełnij go dokładnie. Wtedy poznamy Twoje cele oraz charakterystykę firmy.
Zbadamy Twoją markę w sieci oraz konkurencję.
Przygotujemy wycenę.
Stworzymy grupy docelowe oraz wybierzemy persony, do których chcemy dotrzeć.
Przeanalizujemy zapotrzebowanie Twoich potencjalnych klientów.
Przygotujemy treści, które wygenerują dla Ciebie leady.
Zoptymalizujemy je pod kątem SEO.
Opublikujemy we właściwych miejscach.
Zmierzymy skuteczność treści.
Zoptymalizujemy content w razie potrzeby.
Treści, które przygotujemy dla Twojej marki, muszą się znaleźć w odpowiednich miejscach. Powinny być widoczne dla użytkowników sieci i Twoich potencjalnych klientów.
Na Twojej stronie internetowej,
Na blogu Twojej marki,
W mediach społecznościowych (na profilach Twojej firmy),
W newsletterach,
W płatnych reklamach (np. Google Ads),
Na forach dyskusyjnych,
W artykułach sponsorowanych.
case study,
referencje,
e-maile,
newslettery,
katalogi,
e-booki,
posty w mediach społecznościowych.