Skuteczne reklamy stron internetowych w Wyszukiwarce Google
zobacz jak to działaNowoczesny sposób na dotarcie do użytkowników korzystających ze smartfonów.
zobacz jak to działaNajbardziej popularną formą reklamy w Google AdWords jest reklama w wyszukiwarce Google. Daje ona wiele możliwości, które możemy w pełni wykorzystać. Jest to najbardziej skuteczna forma promocji, ponieważ docieramy bezpośrednio do odbiorców, którzy poszukują firm, usług lub produktów w wyszukiwarce Google. Jest to super rozwiązanie dla firm, które swoją ofertę mają skierowaną globalnie, ale też dla małych firm działających lokalnie. Taką reklamę możemy skierować na dany obszar, dzięki czemu będzie wyświetlała się osobom z danego miasta, województwa, dzielnicy.
Reklamy w wyszukiwarce Google charakteryzują się bardzo dobrą widocznością. Wyświetlają się one na pierwszych miejscach pod polem wyszukiwania. Takie reklamy często nazywamy linkami sponsorowanymi, ponieważ nie różnią się od zwykłych wyników organicznych (bezpłatnych).
Jeśli chcesz dotrzeć do klientów w szybki i łatwy sposób jest to bardzo dobra forma reklamy. Taka forma reklamy wyróżni Cię na tle konkurencji. Twoja strona internetowa pokaże się na pierwszej stronie wyników, przed Twoją konkurencją. Z doświadczenia wiemy, że osoby szukające danych usług otwierają tylko pierwsze strony, które mu się wyświetlą.
Twoją reklamę wyświetlimy osobom korzystającym z najbardziej popularnej skrzynki pocztowej — Gmail. Wyświetlana ona jest w zakładce Oferty. Pojawia się ona zaraz przed wiadomościami do danego użytkownika.
Twoją reklamę możemy wyświetlić w najbardziej popularnym serwisie z filmami — YouTube. Taka reklama może być w formie filmu, który wyświetli się osobom zaraz przed materiałem wideo wybranym przez użytkownika, jak i reklamą tekstową, która wyświetli się zaraz nad przyciskami nawigacyjnymi filmu. Reklamę na YouTube możemy spersonalizować i kierować do danych odbiorców, którzy mogą być najbardziej zainteresowani Twoją reklamą. Określając wiek, płeć, lokalizację, zainteresowania dobieramy odpowiednią grupę odbiorców.
Głównymi partnerami Google są bardzo duże serwisy, które posiadają podobny mechanizm wyszukiwania zapytań do wyszukiwarki Google. Do głównych parnerów należą m.in. Onet.pl, Interia.pl, Gazeta.pl, Dziennik.pl, Mapy Google, Nasza-Klasa.pl
Reklamy wyświetlają się podobnie tak jak w przypadku wyszukiwarki Google — w formie linków sponsorowanych — zaraz przed i po wynikach wyszukiwania.
Miliony stron internetowych, które udostępniają miejsce reklamowe, na którym może pojawić się Twoja reklama. Na sieć reklamową Google składają się miliony stron internetowych — blogi, portale miejskie, informacyjne, rozrywkowe, które codziennie odwiedzają tysiące osób.
Jest to reklama graficzna wyświetlająca się na stronach, które należą do Sieci Reklamowej Google. Skierowana jest do osób, które odwiedziły Twoją stronę internetową. Taka reklama przynosi bardzo dobry efekt, ponieważ pozwala użytkownikowi jeszcze raz zapoznać się z Twoją ofertą.
Coraz większa ilość osób wyszukuje informacji za pomocą swojego telefonu. Dotrzemy do nich i wyświetlimy im Twoją reklamę w jak najlepszej formie. Reklama mobilna daje bardzo dużo możliwości, ponieważ zaraz przy Twojej reklamie możemy umieścić numer telefonu. Osoba w łatwy sposób może zadzwonić do Ciebie i dowiedzieć się więcej na temat Twojej oferty.
Idealna forma reklamy dla sklepów internetowych. Dzięki niej możemy wyświetlić Twoje produkty w Zakupy Google (Shopping Ads). Dotrzemy do osób szukających w Google produktów oferowanych przez Twój sklep internetowy. Ta forma reklamy pozwala na przestawienie produktu bezpośrednio przy wynikach wyszukiwania. Zintegrujemy Twój sklep z platformą Google, dzięki czemu automatycznie będą się pobierały i wyświetlały zdjęcia, nazwy i ceny produktów.
Google Zakupy to nic innego jak potocznie zwana porównywarka produktów. Twoje produkty zostaną porównane z produktami Twojej konkurencji. Potencjalna osoba, która poszukuje danego produktu — zobaczy na jednej stronie cenę i wygląd towaru bez konieczności otwierania strony sklepy internetowego.